fbpx

8 hasznos tanács arra, hogy növeld a vállalkozásod hatékonyságát

Sajnos az alkalmazottak munkateljesítménye nem minden esetben a legnagyobb. Ennek oka legtöbbször a szervezetlen vezetés, a rugalmatlan munkakörülmény és a nem megfelelő kommunikáció. Van azonban segítség. A Microsoft Office 365 programjainak észszerű és megfelelő használatával képes lehetsz megreformálni az egész munkaközeget, ami jelentős és kedvező változásokhoz vezet.

Növeld a munkatársak és a céged hatékonyságát az alábbi 8 megoldással!

Office Online

Az Online Office Suite lehetővé teszi a felhasználók számára a dokumentumok létrehozását, szerkesztését és megosztását, amelyek a Microsoft alkalmazások webalapú verzióin alapulnak. Ilyen alkalmazások például a Word és az Excel is. Ezeknek az online alkalmazásoknak a használata javítja az üzleti hatékonyságot, mivel az emberek bárhol dolgozhatnak a fájlokban. Így igény szerint a munkaidejüket is úgy tudják beosztani, ahogyan az a legjobb nekik és a cégnek. Mert a lényeg, hogy a feladat időre kész és jó legyen. A forráscikk szerint számos kutatás kimutatta azt, hogy a dolgozók 86 százaléka nagyobb teljesítményt ér el a munkájában, ha önállóan dolgozhat.

Multi-user editing – Többfelhasználós szerkesztés

Az Office Online megosztási funkciói megkönnyítik a csapatmunkát. A többfelhasználós szerkesztésnek köszönhetően több kolléga tud egyszerre hozzáférni egy dokumentumhoz, írás és szerkesztés közben is. Ez a szolgáltatás megszünteti az ismétlődő dokumentumok bonyodalmát, vagy a fájlok e-mailben történő küldését és elkeveredését. A munkatársaid a világ bármely különböző pontjáról képesek lesznek arra, hogy hatékonyan együtt tudjanak dolgozni ugyanazon a dokumentumon. Mindezt valós időben, de mégis anélkül, hogy közvetlen kontaktba kelljen kerülniük egymással.

8 program a Microsoft Office 365 rendszerében, ami jobbá és hatékonyabbá teszi a céged munkavégzését

8 program a Microsoft Office 365 rendszerében, ami jobbá és hatékonyabbá teszi a céged munkavégzését

Streamlined Outlook Calendar – Korszerűsített Outlook Naptár

Az Outlook Naptár leveszi a válladról azokat a gondokat, amelyek egy értekezlet megszervezéséhez kapcsolódnak. Az Office 365 használatával az Outlook Naptár felhasználói könnyedén megoszthatják ütemezésüket a munkatársaikkal és ügyfeleikkel, hogy megtalálják a meetinghez a számukra legmegfelelőbb alkalmat.  A teljes osztály naptárához való hozzáférés lehetővé teszi a felhasználók számára az ütemezési átfedések megtekintését és az alternatív meeting időpontok felfedezését. A Microsoft Outlook hasznos funkcióiról és beállításairól ebben a cikkünkben írtunk részletesebben.

Power BI

A Power BI lehetővé teszi a felhasználók számára a kritikus üzleti mutatók nyomon követését, a projekt teljesítményének felmérését. A felhasználóbarát irányítópult hozzáférést biztosít a felhasználók számára az üzleti elemzésekhez, amelyek könnyen elkészíthetők jelentésekben, és egész szervezetek számára közzétehetők. A jelenlegi projektek részletes adataihoz való hozzáférés hatékony módja a felhasználói tevékenységek és az üzleti hatékonyság egyszerűsítésének.

Yammer

A Yammer az ideális eszköz a legjobb csapatkommunikáció kialakításához. Akár távolról, akár közvetlenül az irodából dolgozik valaki, a privát közösségi hálózat összeköti a vállalkozás többi szereplőjével, ezzel lehetővé téve számukra a gyors és egyszerű együttműködést. Az egyszerűen használható felület lehetővé teszi a kollégák számára azt, hogy gyors válaszokat kapjanak a kérdéseikre, és eredményes beszélgetéseket folytassanak egymás között. További részletek itt találhatóak.

Clutter

Azok az email-ek átnézése, amelyek nem élveznek elsőbbséget, fárasztó és időigényes is lehet. A Clutter az Office 365 része, amely nyomon követi azokat az e-maileket, amelyeket a felhasználók leginkább el akarnak olvasni. A kevésbé fontosakat pedig külön mappába helyezi. A konkrét felhasználói beállítások kiértékelése mellett a Clutter elemzi a korábbi felhasználói viselkedést, hogy megtudja, miket kell elsőbbségiként kezelnie. Minél többet használja valaki a programot, az annál jobban megtanulja a folyamatokat és végzi a feladatát.

To Do, a Microsoft Office 365 feladatkezelője

A naprakész tennivalók listájának vezetése minden cégvezető számára elsődleges fontosságú, mivel ennek köszönhetően képesek a projekteket nyomon követni. Így tudják elérni azt, hogy az alkalmazottjaik a legtöbbet hozzák ki magukból a munkavégzés során. A To Do az emberek napjait kategóriákra bontja le. A munkától és a családi tevékenységektől elkezdve egészen az orvosi teendőig. Ez a program segít megszervezni a programok prioritását, szóval biztos lehetsz abban, hogy neki köszönhetően egy meetingről sem fogsz lemaradni és még a kutyasétáltatásról sem feledkezel meg.

Sway

A Sway tökéletes együttműködési eszköz a produktív betanításhoz és képzéshez is egyaránt. Ez az alkalmazás interaktív előadásokon keresztül segíti a kollégákat az információk és készségek elsajátításában. Ahelyett, hogy az új alkalmazottak teljesen el lennének havazva a temérdek sok új információval, a Sway lehetővé teszi a felhasználók számára azt, hogy olyan tartalmat hozzanak létre, amelynek köszönhetően mindenki a saját tempójában sajátíthatja el a szükséges készségeket. Ez a program videókat, képeket különböző dizájnokat használ fel azért, hogy egy jobb felhasználói élményt tudjon nyújtani és hogy ezekkel a vizuális eszközökkel elősegítse a könnyebb és hatékonyabb tanulást.

Érj el nagyobb eredményt a cégednél!

Több kutatás is kimutatta, hogy a munkavállalók a munkaidejüknek csak a 60 százalékát töltik produktívan. Ez azt jelenti, hogy a nap nagy részében nem hozzák ki magukból a legjobb teljesítményt. Azonban a szoftver fejlődésének köszönhetően, beleértve ezt a 8 nagyszerű Microsoft Office 365 kiegészítő eszközt is, az emberek érdeklődését még jobban fel lehet kelteni a munkájuk iránt.

A figyelmüket és az energiájukat még jobban le lehet kötni, aminek következtében jobb eredményeket fognak elérni a munkájukban. Ezáltal pedig a céged még sikeresebb lehet. Tegyél ezért!

Keress minket, segítünk javítani a céges hatékonyságodat. Fontos azonban, hogy nem csak a Microsoft Office 365 kiegészítő programjai lehetnek a segítségedre a folyamatok javításában. A System Services Hungary profi csapatával az a célunk, hogy a lehető legjobb és legegyszerűbb módon oldjuk meg az informatikai problémáidat és a felvetődő feladatokat.

Kattints az alábbi képre és vedd fel velünk a kapcsolatot, 15 perces díjmentes konzultáción várunk szeretettel és szakértelemmel:

Rendszergazda szolgáltatás SSH

Keress minket, megoldjuk. Informatikai kihívások megoldása a szakterületünk.

A cikk forrása: https://www.doherty.co.uk/blog/business-efficiency-office-365

2021.05.04.

System Services Hungary

2021-05-04T11:57:08+01:00